Hur man får löshåret att smälta in!



"Vad snyggt ditt nyfärgade hår blev! Hur får du ditt riktiga hår att smälta in så bra med hårförlängningen? Man ser exakt var mitt riktiga slutar (a)<3"
/Vicky (mkt söt människa!)

SVAR:


Tack så mycket!
Jag är själv väldigt nöjd med mitt nyfärgade hår, det blev precis den färgen jag ville ha!


Att min hårförlängning smälter in så bra kan ju ha dels med färgen att göra eftersom det verkligen är som att butikspersonal har valt ut en som passar min hårfärg trots att jag har färgat den själv ifrån blont ;)
Sedan har jag också klippt min förlängning så att den ska passa in med mitt hår. Det är lite uppklippt precis som mitt vanliga hår, dessutom är det kortare där fram. Att man klipper förlängningen efter sin egen frisyr gör att det ser mer naturligt ut!
När det kommer till styling brukar jag bara spraya hela håret och platta det extra mycket där mitt naturliga hår och löshår ska gå ihop.

Puss & kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0