Bilder ifrån nyår!

Gud, vad folk är ivriga med att se bilderna, jag får visst inte ens fixa mina naglar innan! Men jag förstår dem, igår var ju helt amazing!


Måns & Ellen: Ellen looks helt hyper ut och på festhumör, medan Måns ser ut att nyss ha vaknat ;)
Britt & Lisa: Törstar efer jordnötter, "nyktra" och glada :D


Tommy & Thordin: Asså gud Tommy helt borta! Thordin posar som om bilden skulle publiceras på framsidan av någon klädtidning eller "Man of the year" ;)
Lisa & Tommy: Happy motherfuckers! :DD


Måns & Nathalie: Lätt årets snyggaste glasögon!

...Och sedan tappade jag bort kameran och hade ingen koll på någonting,
resten av bilderna jag tog stay as private för mitt och mina kompisars bästa ;)

Kommentarer
Postat av: Måns

De är för jag hade precis vaknat :o eller nått :D

2010-01-01 @ 20:40:12
Postat av: britt

åhh inte snyggt:) lägg inte ut den på fb är du snäll!!

2010-01-01 @ 23:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0