Degardagen no. 1

Så himla skönt det var att kunna ta det lugnt och sova ut idag!

Igår blev det ett väldigt festande med folk överallt och massa bilder med snygga människor på. De kommer senare. Jag somnade vid fyra eller något i natt och nu idag har jag och Johan myst framför datorn med The Proposal påslagen. En utav de bästa filmer som gjorts, den är verkligen superkul och underbart härlig!

Ikväll blir det att ta det lugnt och spela Thes Sims 2 double deluxe senare tänkte jag. Blink på det! Den värsta tanken kring Sims 2 är ju att vi lika gärna kan vara simsgubbar som någon annan styr. Och precis som vi gör så har de valt ambitioner och knappar in precis vad vi ska göra. Fyfan för paranoia!

Nu kommer jag tänka på detta hela kvällen, fy!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Fan vad SKÖNT om våra liv bara var styrda av ngn simsspelande tönt. Så underbart.

2010-01-01 @ 19:38:52
Postat av: Ellen

Nu ska jag spela sims :D

2010-01-01 @ 19:39:27
Postat av: Thess

Ellen: Skönt, men fett jävla läskigt! Asså nej, kuk... Jag vill inte att någon random ska sitta och styra mitt liv! :OOO

2010-01-01 @ 20:18:05
URL: http://thessgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0