Hemma ifrån Stockholm!

Hejsan!

Jag ber så mycket om ursäkt för att jag inte hört av mig sedan den 2 januari, jag har haft fullt upp.
Den 3 januari åkte jag och min kära vännina Ellen bil upp till Stockholm och stannade där tills idag. Vi har shoppat en massa och myst på kvällarna med film och god mat. Bland annat DÖD SNÖ, skräckkomedi ftw ;D
Megasexiga bilder och mer om detta kommer senare i bloggen ;)

Nu ikväll blir det bara att ta det lugnt med en film, hade tänkt att ta en sväng förbi solariet men jag är helt slut. Fem timmar i en bil är ett disaster om man är åksjuk. Det kan jag tänka mig att många vet hur det känns. Fyfan, jag brukar inte bli det. Men denna gången, jovisst fan ska jag bli det. Helvete.

Hoppas att ni får en härlig kväll utan illamående!


Kommentarer
Postat av: Hellebust :3

älska filmen x.x

2010-10-07 @ 20:47:49
Postat av: Thess

ja gud, den är underbar! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0