Mer powerpoint åt folket som Johan säger!



"Åh, jag kommer ihåg när jag var liten, satt och gjorde egosaker hela tiden i Powerpoint xD
Saker som "Johan är bäst, så det så" och liknande var välanvänt. Jag var nog största egot på jorden när jag var liten xDDD
Powerpoint är kul, till skillnad från OpenOffice.org Impress, det är så tråkigt. Gratisvariant med dåliga effekter och fula bakgrunder :C
Mer Powerpoint åt folket! <333"
/Johan

SVAR:

Mer powerpoint åt folket var nog det bästa jag har hört på hela dagen! Sådan underbar vokabulär användning!

Jag kan verkligen tänka mig hur du gör en 50 sidor lång presentation om dig själv och visar upp den på den största skärmen du hittar inför massa folk!
HAHA, ni som känner Johan vet hur han är ;)
En gång ego, alltid ego! Puss på det!

Kommentarer
Postat av: Johan ;D

Bara 50 sidor? Nejnej, gumman, här kör vi på stort med 150 ;)

Puss på dig ;)<3

2010-01-13 @ 17:05:28
URL: http://newagelick.wordpress.com/
Postat av: Thess

Johan: Hahaha så fett nice ;) <3

2010-01-14 @ 15:19:46
URL: http://thessgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0