När livet kommer i kläm!

Har varit superupptagen i helgen. Har badat i snön och suttit i en bastu i tre timmar med snygga-kropp-pojken = babe :DD Sov hos babe också, skitmysigt och har ätit så mycket hemmabakad pizza idag att jag knappt kan stå upp. Vi dissade de flottiga pizzeriorpizzorna för något mycket godare. Mums var det!
I lördags var jag nere i stan och passade på att träffa ett par kompisar som jag inte sett på ett tag, mysigt värre! Vill se avatar, den verkar bra. Plus att alla som har sett den säger att den är bra ;) Det får bli till helgen eller nåt.

Imorgon är det skola igen, kommer springa omkring hyperaktiv som vanligt och reklamera för nv på öppet hus som är hela kvällen. Beware! Det kommer komma hur mycket folk som helst. Och det kommer finnas hur mycket fika som helst! Underbart! :DD
Och som kompensation för det får vi ledigt hela tisdagen! Kommer sova länge och sen åka in till Borås tänkte jag. Kanske blir plåtning då, inte riktigt bestämt ;) Hade varit jättekul om det blev så!!

Nu ikväll ska jag till en början ta och sätta lite finish alla läxor jag har, så skönt det ska bli att bli av med dem!
Sen blir det popcorn och mysa i soffan med första säsongen av 24! Man märker verkligen hur allt blir bättre med tiden, haha. Den första säsongen är ju ingenting mot den senaste, men i och för sig: det är ju 24, så det är bra i alla fall ;)
Dock blir det mesta 
bättre med tiden, nu när jag tänker efter. Nej, nu menar jag inte emo-cut-cut utan filmer osv, haha. Den första utav någonting brukar inte vara lika bra som den senaste, tänk typ Desperate Housewives! Så mycket bättre nu än då!
Fast självklart gäller inte detta klassiker som Lejonkungen! Då gör de ju bara en ny film för att tjäna pengar och förstör nästan känslan med den första filmen. Riktigt illa, ingen komma vilja köpa en disneyfilm i framtiden!





Kommentarer
Postat av: Johan ;D <3

Det var massa mys i helgen, me like it a lot ;D <3 Älskar att sova jämte dig, du är så mysig att sova med. Älskar att vakna upp jämte dig och kunna krama dig och pussa på dig så mycket det går <33



Alltid mysigt att basta med dig med, mer snöbad åt oss två ;) <3



Och jag ska hälsa pappa och ida hur mkt du tyckte om deras pizza, dom kommer bli superglada :D <333

2010-01-19 @ 09:25:15
URL: http://newagelick.wordpress.com/
Postat av: Måns

Vill bara slänga in att avatar inte riktigt är så bra som alla säger att den är

2010-01-19 @ 10:41:08
URL: http://mwallner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0