Powerpoint!<3



Denna veckan Thess loves Powerpoint!<3
Det är kul nu när jag äntligen fattar och from now on kommer mina presentationer äga sönder! Egen design är mums och allt blir så mycket roligare när det finns effekter. Jag menar, hur kul är det att kolla på en presentation som har bakgrunden vit och som saknar både färg och effekter? För mig skulle det bli så opersonligt, men de som inte alls håller med mig har väl uppenbarligen en ganska tråkig personlighet. Vitt och blankt kan vara stilrent, men då ska det ju vara gjort medvetet hahaha.

Min kväll kommer att gå åt till att slipa på min biologipresentation samt lite annat mys, puss folk<3

Kommentarer
Postat av: Johan ;D

Åh, jag kommer ihåg när jag var liten, satt och gjorde egosaker hela tiden i Powerpoint xD

Saker som "Johan är bäst, så det så" och liknande var välanvänt. Jag var nog största egot på jorden när jag var liten xDDD

Powerpoint är kul, till skillnad från OpenOffice.org Impress, det är så tråkigt. Gratisvariant med dåliga effekter och fula bakgrunder :C

Mer Powerpoint åt folket! <333

2010-01-12 @ 16:13:15
URL: http://newagelick.wordpress.com/
Postat av: Thess

Johan: detta ska upp på bloggen, lätt bästa kommentaren!

2010-01-12 @ 23:11:00
URL: http://thessgustafsson.blogg.se/
Postat av: Måns

Vilken tur att du äntligen lärt dig de "svåra" programmet ;D

2010-01-19 @ 10:37:02
URL: http://mwallner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0